Voeding & advies
Abma Athletics
Opdrachtgever
Abma AthleticsDiensten
BrandingMeer dan alleen coaching
Abma Athletics is meer dan alleen coaching. Het is een manier van leven die balans brengt tussen fysiek welzijn en persoonlijke voldoening. Met Abma Athletics hoef je niet te worstelen met harde diëten die je een hongerig en ontevreden gevoel geven. In plaats daarvan stellen ze je in staat om zinvolle stappen te zetten die je helpen in het behalen van je fitnessdoelen, terwijl je nog steeds met volle teugen van het leven kunt genieten.
Een sterk merk
De uitdaging was om een sterke merkidentiteit te creëren die zich onderscheidt van de concurrentie en daarbij de juiste doelgroep aanspreekt. Een professionele uitstraling, die tegelijkertijd de persoonlijke en levensstijl gerichte aanpak van het bedrijf benadrukt.
Fitness en persoonlijke voldoening
Voor Abma Athletics hebben we daarom een monogram logo ontwikkeld die bestaat uit twee A's die in elkaar overgaan. Het logo representeert de harmonie tussen fitness en persoonlijke voldoening.
Het kleurenpalet
De lichtblauwe kleur geeft een gevoel van kracht en motivatie, terwijl de donkerblauwe kleur een gevoel van rust en betrouwbaarheid opwekt. Deze kleuren passen goed bij een fitness, voeding en adviesbedrijf. Dit omdat ze de visie van Abma Athletics ondersteunen, waarbij zowel fysiek als mentaal welzijn belangrijk zijn. Het blauw symboliseert ook de motivatie en vastberadenheid die nodig zijn om fitnessdoelen te bereiken.
Sore Today, Strong Tomorrow.
Het logo is doorvertaald in een herkenbaar patroon wat goed en subtiel toepasbaar is in verschillende uitingen. Een ander herkenbaar element binnen de identiteit is de pay-off geschreven in ruwe script letters. De letters sluiten perfect aan bij de krachtige boodschap. Sore Today, Strong Tomorrow.