Jouw verhaal, onze uitdaging
Nordwaarts denkt met je mee in de eindeloze mogelijkheden van een beeldend verhaal. Ze zorgen ervoor dat jouw verhaal op de juiste manier wordt overgebracht. Van concept tot eindproduct, weten zij verbinding te maken met jouw verhaal.
De volgende stap
Na twee jaar was Nordwaarts klaar voor een volgende stap, een nieuwe focus. Daar hoort ook een nieuwe uitstraling bij. Ze waren op zoek naar een uitstraling die past bij de nieuwe koers die ze gaan varen. Grotere projecten, duurzamere klanten, maar met dezelfde passie voor beeld en verhaal.
Het beeldmerk
Het NW beeldmerk is een herkenbaar element uit de visuele identiteit van Nordwaarts. We waren het er dus ook al snel over eens dat deze moest blijven.
De focus op inhoud
Bij Nordwaarts draait het om het verhaal van de klant zo goed mogelijk over te brengen, dat is hun uitdaging. Om de focus in hun communicatie zo veel mogelijk op hun cases te richten hebben we ervoor gekozen het kleurenpalet aan te passen naar zwart en wit. Het creëert een tijdloze en minimalistische uitstraling die de professionaliteit en kwaliteit van het werk van Nordwaarts benadrukt.
Consistente communicatie
Om een professionele en duurzame relatie met de doelgroep te behouden is het belangrijk consistent te zijn in alle communicatie. Voor Nordwaarts hebben we een brandbook met richtlijnen en designsystemen ontwikkeld die waarborgt dat alle communicatie in lijn ligt met de waarden van het merk.