Business consultant
Two Fellows
Jouw web development agency, maar dan succesvoller!
Met 10 jaar ervaring in het opzetten, uitbouwen en uiteindelijk verkopen van een softwarebedrijf weet Two Fellows als geen ander waar de kansen en valkuilen liggen. Het doel van Two Fellows is dan ook om te zorgen dat de agency de kansen pakt, terwijl zij tegelijkertijd strategisch de valkuilen vermijden. Zo maakt Two Fellows samen met hun klanten projecten leuker én winstgevender, wat resulteert in meer tijd, rendement en werkplezier.
Een merk dat lef uitstraalt
De uitdaging was om een herkenbare identiteit te creëren die de waarden en ervaring van Two Fellows uitstraalt. Corporate met een edge. Een merk dat lef uitstraalt en opvalt tussen de concurrenten.
Een uniek geschreven woordmerk
We hebben een uniek geschreven woordmerk ontworpen, met een doorgetrokken lijn die "The Fellow Way" symboliseert. Dit is het traject van Two Fellows. Het woordmerk hebben we gecombineerd met het sans-serif lettertype Proxima Nova.
Een opvallend en energiek kleurenpalet
De neon groene kleur op de "midnight" groene achtergrond zorgt voor een opvallende en energieke uitstraling.
Dynamische visuals
De dynamische achtergronden symboliseren een unieke flow. Tegelijkertijd symboliseren ze de kracht om te veranderen en aan te passen in verschillende omstandigheden tijdens de coachingstrajecten. Ze weten de uitdagingen van hun klanten te identificeren en om te zetten in groeimogelijkheden.
Een unieke one-page website
De herkenbare identiteit van Two Fellows hebben we doorvertaald in een one-page website. De website is op maat ontworpen. De lijn uit 'The Fellow Way' loopt door aan de linkerkant van de website.
Aan de achterkant van de website maken we gebruik van het razendsnelle headless CMS Storyblok.